Bekijk onze verhuuropties
Onze aanpak bij jouw verhuring
REKEN OP ONS ENGAGEMENT
Volledige dossieropbouw
Aangepaste marketing- strategie
Screening kandidaat huurder
Tussentijdse evaluatie & communicatie
Volledige dossierafhandeling & service na verhuur
Stel hier je dienstverlening op maat samen
Neem je zelf graag een deel van de vastgoed transactie in handen? Kies hieronder de onderdelen waarmee wij je ontzorgen.
Laat je adviseren voor een maximale huuropbrengst
Welk type samenwerking je dan ook beoogt: enkel onze suggestie van huurprijs of een ontzorging die verder gaat dan de standaard huurbemiddeling, de juiste prijs bij de start van je huurdossier is van essentieel belang.
Prijsadvies
Wil je je laten bijstaan door een deskundige die bovendien de markt op zijn/haar broekzak kent, vraag ons dan om jou op basis van onze data een huurprijssuggestie te doen. Door een correcte huurprijs te hanteren start je met een goede verstandhouding met je huurder.
Beheer
Als vastgoedkantoor in volle groei zijn we momenteel bezig met een vernieuwd pakket in beheer op te maken. Binnenkort kunnen we jou aan voordelige tarieven laten kennismaken met een ontzorging die verder gaat dan enkel de traditionele bemiddeling bij verhuur.
Verzamel alle vereiste documenten
Wil jij jouw huurdossier zelf administratief op punt zetten, dan kan je hieronder de nodige documenten aanvragen. Of wijzigt er iets aan de verhuurmodaliteiten, dan kunnen wij de gevraagde aanpassingen in de juiste contracten gieten.
Opmaak huurcontract
375 euro
Opmaak document
100 euro
minnelijke beëindiging huurcontract
Opmaak bijlage aan huurcontract
100 euro
Elektriciteitskeuring
vanaf 120 euro
EPC
vanaf 200 euro
Plaatsbeschrijving
vanaf 210 euro
Indexering
vanaf 30 euro
Kies je onderdelen of laat je 100% ontzorgen
Als verhuurder ben je bij ons welkom voor één of meerdere onderdelen van de dienstverlening. Bij het totaalpakket kan je rekenen op een correct prijsadvies, verzamelen van de nodige administratie, aangepaste publiciteit, flexibele planning van bezoeken, tussentijdse communicatie en rapportering, screening kandidaat-huurders, opmaak huurcontract conform de wettelijke vereisten, coördinatie plaatsbeschrijving, registratie documenten, bijstand bij meter- en sleuteloverdracht. Op elk moment is er een aanspreekpunt, voor – tijdens – na de transactie zijn we bereikbaar om advies te verlenen waar nodig = 1 maand huur + BTW. Neem contact op voor jouw exact tarief aangepast aan de keuze van je dienstverlening.